Nu kör vi!

Det är inte utan att det tar emot, till viss del, det måste jag erkänna. Att jag, liksom resten av världens frustrerade småflickor, skulle starta min alldeles egna nätbaserade dagbok. Anledningen till denna tvekan tycks dock mindre självklar.
Eller okej, nu ljög jag.
Anledningen är lika lite självklar som jag är blond. Det säger ju allt.
Jag skiter I det nu. Jag kör en känslomässig blondering och sopar Anledningen under sängen, där den kan mysa med smutstvätt och dansmattor.
Jag har sju dokument på datorn med texter till en eventuell blogg. Sju! Det är alltså dags att göra slag i saken.

Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: tesa

snygg blogg=)

2009-04-20 @ 10:24:53
URL: http://tesa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0