Att vara eller inte vara... sarkastisk

Det blev ju så fel det här.
Jag såg framför mig en blogg som ett slags avreageringshjälpmedel då jag i vanliga fall
inte riktigt får utlopp för all den fantastiska sarkasm som bor inom mig.
Jag såg sida efter sida med fantastiskt träffsäkra små gliringar, så klockrena att man nästan fick ont i magen.

Istället befinner jag mig nu i ett tillstånd av kontemplation. Det blir liksom väldigt svårt att krysta fram sarkasm i det läget (and believe me, I've tried!). Ont i magen har jag dock ändå. I detta fall tack vare en magkatarr, men buksmärtor none the less!

Jag insåg alltså nu att nej, sarkasmen får vänta.
De där underbart fyndiga texterna jag längtat efter att få dela med mig av befinner sig någon annan stans för tillfället.
Jag är mer på humör för att skriva en akademisk uppsats om vikten av att ta hand om sig själv och njuta av nuet.
Det kan vara nog så underhållande, faktiskt. Eller i alla fall nyttigt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

usch, lät ju inget vidare att ha sånt. när och hur länge brukar du vara "frisk" från det då?

2009-04-22 @ 21:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/sain
Postat av: Sanna

usch, lät ju inget vidare att ha sånt. när och hur länge brukar du vara "frisk" från det då?

2009-04-22 @ 21:54:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sain

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0